روابط عمومی به عنوان ویترین یک سازمان از اهمیت خاصی برخوردار است؛ به طوری که آن را هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم میدانند و به آن نه به عنوان یک واحد تشریفاتی بلکه به عنوان بازوی فکری و مشورتی و یک عضو اصلی در ارتقاء سازمان نگاه می‌کنند.

  • انجام اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع وتسهیل دسترسی آنان به مسئولین.
  • اتخاذ شیوه های مناسب جهت معرفی سازمان به مجامع علمی و بین المللی جهت تعمیق وگسترش ارتباطات و همکاری های بیش تر.
  • ایجاد ارتباط احسن با خبرنگاران، رسانه ها و بهره برداری از آنها برای اطلاع رسانی به مخاطبان.
  • آگاهی بخشی از اهداف سازمان و سیاست های کلی آن (گردآوری، جمع بندی، تحلیل نظرها، دیدگاه های رسانه ها و مخاطبان درون سازمانی و بیرون سازمانی در زمینه فعالیت ها جهت ارائه به ریاست سازمان.)
  • تدوین واجرای نظام جامع انتقادات وپیشنهادات در سازمان.
  • تدوین تقویم جامع ارتباطات سازمان در قالب ملاقات ها و دیدارهای مسئولان سازمان با شخصیت های حقیقی وحقوقی، استادان، دانشجویان، کارکنان و سایر مخاطبان با هدف تداوم، گسترش وارتباطات بین آنان.
  • راه اندازی و نظارت برپایگاه اطلاع رسانی الکترونیک سازمان.

– نظارت بر امر تهیه خبر و گزارش های ارسالی.

یکی از قسمت های مهم روابط عمومی، واحد تولیدات رادیویی است؛ این واحد باید با ابتکار عمل و خلاقیت به تهیه برنامه های متنوع برای مؤسسه و همچنین بیرون از آن بپردازد و همچنین با انتخاب سایت های اطلاع رسانی بتواند این اخبار را جهت پخش در اختیار آنها قراردهد.

  • اجرای برنامه های تبلیغاتی مربوط به کنفرانس ها، سمینارها ودیدارهای رسمی.
  • برگزاری مراسم های افتتاحیه پروژه های عمرانی مؤسسه.
  • تدوین تقویم مراسم ها ومناسبت ها واجرای آن.
  • مدیریت وبرگزاری سمینارها ، گرد همایی های تخصصی وعمومی مؤسسه.
  • مدیریت نمایشگاه ها در داخل و خارج مؤسسه.
  • مدیریت ونظارت بر سالن های کنفرانس وآمفی تئاتر.
  • مدیریت تشریفات واستقبال از مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی مؤسسه.
  • نظارت بر واحد سمعی و بصری.
  • برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های توانمندسازی کارکنان.
  • تهیه گزارش های تحلیلی- ادواری از افکار عمومی داخل وخارج از مؤسسه برای ارائه به ریاست.
  • حضور در کادر هدایت مؤسسه و دادن مشاوره به منظور اجرای هرچه بهتر اهداف و برنامه های مؤسسه.
  • طراحی نظام جامع گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه مؤثرتر در بهبود جریان امور مؤسسه.
  • طراحی برنامه ها و مکانیزم های ارزیابی و نظارتی.
  • هماهنگی وتنظیم برنامه ریزی زمان بندی شده جلسات، نشست ها وملاقات ها.
  • انتشار نشريات داخلي به منظور معرفي سازمان و فعالیت های آن.
  • انتشار ويژه نامه ها به مناسبت هاي مختلف.
  • تهیه هدایا، یادبودها ولوح های تقدیر.
  • تهيه و تنظيم كتابچه هاي آموزشي.
  • تهيه و توزيع نشريات اداري و تخصصي.
  • تهيه و توزيع روزنامه و مجله.
  • تهيه بولتن به صورت هفتگی و ماهانه.
  • تهيه و تدوين کتاب راهنماي ارباب رجوع.
  • تدوین و انتشار عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی.
  • سياستگذاري و برنامه ريزي امور انتشاراتي.
  • نظارت بر نشریات داخلی

Hamid Ranjbar


Director of Public Relations

تلفن مرکزی و اپراتور ۴۵۸۴۹۷۰۰

دبیرخانه ۴۵۸۴۹۷۰۰ داخلی 11

فاکس ۴۵۸۴۹۷۰۷

ریاست ۴۵۸۴۹۷۰۱

روابط عمومی۴۵۸۴۹۷۱۰

کتابخانه ۴۵۸۴۹۷۰۵

اداره آموزش ۴۵۸۴۹۷۰۲

امور فارغ التحصیلان  ۴۵۸۴۹۷۰۹

مالی ۴۵۸۴۹۷۰۰ داخلی 21 و داخلی 11

حراست ۴۵۸۴۹۷۰۶

فرهنگی ۴۵۸۴۹۷۰۳

پزشک معتمد موسسه 45849700 داخلی 31

گروه گرافیک و نقاشی ۴۵۸۴۹۷۱۱

گروه معماری ۴۵۸۴۹۷۱۲

حفاظت فیزیکی ۴۵۸۴۹۷۱۳

آدرس: اصفهان ، کیلومتر 5 اتوبان معلم ، جنب پل خورزوق

کدپستی: 8347113574

top
1398 - موسسه آموزش عالی سپهر
X