قابل توجه پذیرفتهشدگان محترم مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته
ضمن عرض تبریک بهمناسبت پذیرفته شدن شما در موسسه آموزش عالی سپهر اصفهان، به اطلاع میرساند با توجه به شرایط فعلی ناشی از بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، فرایند ثبتنام اولیه پذیرفتهشدگان بصورت الکترونیکی طبق زمانبندی زیر، از طریق سامانه ثبت نام انجام میگیرد؛ لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.
لازم به ذکر است در حین مراحل ثبت نام، ضمن دریافت اطلاعات، مدارک هویتی و تحصیلی نیز میبایست در سامانه بارگزاری گردد؛ لذا جهت صرفهجویی در زمان، قبل از شروع فرایند موارد زیر را آماده نمایید:
- تصویر کارت ملی
- تصویر صفحات شناسنامه (بصورت جداگانه، صفحه 1و2، 3و4، و…)
- تصویر کارت تابعیت برای پذیرفتهشدگان با تابعیت سایر کشورها
- تصویر کارت پایان خدمت یا کارت معافیت یا برگه معافیت تحصیلی (برای آقایان)
- تصویر پرسنلی
- تصویر مدرک تحصیلی
نکته1: مدارک تحصیلی لازم برای هر مقطع به شرح زیر است:
کاردانی پیوسته:
– مدرک دیپلم مرتبط
کارشناسی ناپیوسته:
– مدرک کاردانی
کارشناسی پیوسته:
– فارغ التحصیلان دارای دیپلم نظام قدیم(4ساله) و نظام 3 – 3 – 6 می بایست صرفاً مدرک دیپلم خود را بارگزاری نمایند.
– فارغ التحصیلان دارای دیپلم ترمی واحدی می بایست علاوه بر مدرک دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی خود را نیز بارگزاری نمایند.
کارشناسی ارشد:
– مدرک کارشناسی پیوسته
– فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته می بایست علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته، مدرک کاردانی خود را هم بارگزاری نمایند.
نکته2: درصورتی که به هر علت مدرک خود را در اختیار ندارید، می بایست از طریق لینک زیر فرم تعهد فارغ التحصیلی را دانلود و پرینت نموده و پس از تکمیل، جایگزین فیلد مدرک در (قسمت مدرک تحصیلی سامانه) بارگزاری نمایند.
دانلود فرم تعهد فارغالتحصیلی کارشناسی ناپیوسته
دانلود فرم تعهد فارغالتحصیلی کاردانی پیوسته
دانلود فرم تعهد فارغالتحصیلی کارشناسی پیوسته
- تصویر ریزنمرات (فقط برای پذیرفتهشدگان مقطع کارشناسی پیوسته)
- تصویر رسید تاییدیه تحصیلی (فقط برای پذیرفتهشدگان مقطع کارشناسی پیوسته)
پذیرفتهشدگانی که مدرک دیپلم یا ریزنمره خود را از محل تحصیل دریافت نموده اند، می بایست نسبت به دریافت تائیدیه تحصیلی خود اقدام نمایند. دریافت تاییدیه تحصیلی به دو صورت اینترنتی و مراجعه به دفتر پیشخوان دولت امکان پذیر است.
– راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی بصورت اینترنتی(کلیک کنید)
– راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی از دفتر پیشخوان دولت:
جهت دریافت تاییدیه تحصیلی می بایست با در دست داشتن تصویر کارت ملی و مدرک تحصیلی یا ریزنمرات و همچنین اطلاعات پستی موسسه ( آدرس: اصفهان، کیلومتر 5 اتوبان معلم، جنب پل خورزوق، موسسه آموزش عالی سپهر دانش معاصر کدپستی: 8347113574) به یکی از دفاتر پیشخوان مراجعه نموده، پس از پرداخت مبلغ کارمزد، رسید مربوطه را دریافت نمایید.
نکته1: افرادی که هنوز مدرک خود را دریافت ننموده اند فعلاً نیازی به ارائه رسید تاییدیه تحصیلی ندارند.
نکته2: برای پذیرفتهشدگان مقطع کارشناسی پیوسته که قصد ثبت نام با ارائه مدرک کاردانی را دارند، نیازی به ارائه رسید تاییدیه تحصیلی نیست.
اطلاعات مربوطه به پرداخت شهریه: پس از تکمیل اطلاعات اولیه و بارگزاری مدارک، کارشناس مربوطه نسبت به بررسی، تایید و یا رد اطلاعات اقدام مینماید، درصورت تایید اطلاعات، پذیرفتهشدگان محترم میبایست از طریق بخش جدیدی که با عنوان شهریه در سامانه ایجاد میگردد، طبق فایل آموزشی(موجود در بخش مالی سامانه ثبت نام) نسبت به پرداخت علیالحساب هزینه ترم تحصیلی اقدام نماید.
نکته1: هزینه علیالحساب برای مقطع کاردانی و کارشناسی(دو میلیون تومان) و هزینه علیالحساب برای مقطع کارشناسی ارشد(سه میلیون تومان) میباشد.
نکته2: لازم به ذکر است مبالغ فوق بهعنوان علیالحساب میباشد و مابقی وجه شهریه میبایست تا قبل از امتحانات پایان ترم تسویه گردد.