ضمن عرض تبریک به‌مناسبت پذیرفته شدن شما در موسسه آموزش عالی سپهر اصفهان، به اطلاع می‌رساند با توجه به شرایط فعلی ناشی از بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، فرایند ثبت‌نام اولیه پذیرفته‌شدگان بصورت الکترونیکی طبق زمان‌بندی زیر، از طریق سامانه ثبت نام انجام می‌گیرد؛ لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

تاریخ مراجعه حضوری جهت پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی پیوسته رشته نوازندگی موسیقی ایرانی که ثبت‌نام اینترنتی و پرداخت شهریه آن‌ها مورد تایید قرار گرفته است، روز یکشنبه 18 آبان ماه از ساعت 8:30 الی 13 تعیین گردیده است، پذیرفته شدگان جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی به سامانه ثبت نام مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است در حین مراحل ثبت نام، ضمن دریافت اطلاعات، مدارک هویتی و تحصیلی نیز می‌بایست در سامانه بارگزاری گردد؛ لذا جهت صرفه‌جویی در زمان، قبل از شروع فرایند موارد زیر را آماده نمایید:

  • تصویر کارت ملی
  • تصویر صفحات شناسنامه (بصورت جداگانه، صفحه 1و2، 3و4، و…)
  • تصویر کارت تابعیت برای پذیرفته‌شدگان با تابعیت سایر کشورها
  • تصویر کارت پایان خدمت یا کارت معافیت یا برگه معافیت تحصیلی (برای آقایان)
  • تصویر پرسنلی
  • تصویر مدرک تحصیلی
    نکته1: مدارک تحصیلی لازم برای هر مقطع به شرح زیر است:
    کارشناسی پیوسته:
    – فارغ التحصیلان دارای دیپلم نظام قدیم(4ساله) و نظام 3 – 3 – 6 می بایست صرفاً مدرک دیپلم خود را بارگزاری نمایند.
    – فارغ التحصیلان دارای دیپلم ترمی واحدی می بایست علاوه بر مدرک دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی خود را نیز بارگزاری نمایند.
    کاردانی پیوسته:
    – مدرک دیپلم مرتبط
    کارشناسی ناپیوسته:
    – مدرک کاردانی
    کارشناسی ارشد:
    – مدرک کارشناسی پیوسته
    – فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته می بایست علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته، مدرک کاردانی خود را هم بارگزاری نمایند.
    نکته2: درصورتی که به هر علت مدرک خود را در اختیار ندارید، می بایست از طریق لینک زیر فرم تعهد فارغ التحصیلی را دانلود و پرینت نموده و پس از تکمیل، جایگزین فیلد مدرک در (قسمت مدرک تحصیلی سامانه) بارگزاری نمایند.

دانلود فرم تعهد فارغ‌التحصیلی برای مقطع کارشناسی ناپیوسته(کاردانی به کارشناسی)
دانلود فرم تعهد فارغ‌التحصیلی برای مقطع کاردانی
دانلود فرم تعهد فارغ‌التحصیلی برای مقطع کارشناسی پیوسته
دانلود فرم تعهد فارغ‌التحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد

  • تصویر ریزنمرات (فقط برای پذیرفته‌شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته)
  • تصویر رسید تاییدیه تحصیلی (فقط برای پذیرفته‌شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته)

    پذیرفته‌شدگانی که مدرک دیپلم یا ریزنمره خود را از محل تحصیل دریافت نموده اند، می بایست نسبت به دریافت تائیدیه تحصیلی خود اقدام نمایند. دریافت تاییدیه تحصیلی به دو صورت اینترنتی و مراجعه به دفتر پیشخوان دولت امکان پذیر است.

 – راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی بصورت اینترنتی(کلیک کنید)

– راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی از دفتر پیشخوان دولت:

جهت دریافت تاییدیه تحصیلی می بایست با در دست داشتن تصویر کارت ملی و مدرک تحصیلی یا ریزنمرات و همچنین اطلاعات پستی موسسه ( آدرس: اصفهان، کیلومتر 5 اتوبان معلم، جنب پل خورزوق، موسسه آموزش عالی سپهر دانش معاصر کدپستی: 8347113574) به یکی از دفاتر پیشخوان مراجعه نموده، پس از پرداخت مبلغ کارمزد، رسید مربوطه را دریافت نمایید.

نکته1:
  افرادی که هنوز مدرک خود را دریافت ننموده اند فعلاً نیازی به رسید ارائه تاییدیه تحصیلی ندارند.

نکته2:
 برای پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی پیوسته که قصد ثبت نام با ارائه مدرک کاردانی را دارند، نیازی به ارائه رسید تاییدیه تحصیلی نیست.

 

اطلاعات مربوطه به پرداخت شهریه: پس از تکمیل اطلاعات اولیه و بارگزاری مدارک، کارشناس مربوطه نسبت به بررسی، تایید و یا رد اطلاعات اقدام می‌نماید، درصورت تایید اطلاعات، پذیرفته‌شدگان محترم می‌بایست از طریق بخش جدیدی که با عنوان شهریه در سامانه ایجاد می‌گردد، نسبت به پرداخت علی‌الحساب هزینه ترم تحصیلی اقدام نماید.

نکته1: هزینه علی‌الحساب برای مقطع کاردانی و کارشناسی(یک میلیون و پانصد هزار تومان) و هزینه علی‌الحساب برای مقطع کارشناسی ارشد(سه میلیون تومان) می‎‌باشد.

نکته2: پذیرفته‌شدگانی که قصد پرداخت مبلغ شهریه بصورت نقد و چک دارند، می‌توانند یک سوم مبلغ فوق را بصورت نقد(از طریق سامانه ثبت نام بخش شهریه) و مابقی را در قالب یک یا دو فقره چک(ارائه به دانشگاه در زمان مراجعه حضوری) پرداخت نمایند.

نکته3: لازم به ذکر است مبالغ فوق به‌عنوان علی‌الحساب می‌باشد و درصورت بیشتر بودن هزینه نهایی شهریه، مبلغ مازاد می‌بایست تا قبل از امتحانات پایان ترم تسویه گردد.

ورود به سامانه ثبت نام

21ام مهر 1399

تلفن مرکزی و اپراتور ۴۵۸۴۹۷۰۰

دبیرخانه ۴۵۸۴۹۷۰۰ داخلی 11

فاکس ۴۵۸۴۹۷۰۷

ریاست ۴۵۸۴۹۷۰۱

روابط عمومی۴۵۸۴۹۷۱۰

کتابخانه ۴۵۸۴۹۷۰۵

اداره آموزش ۴۵۸۴۹۷۰۲

امور فارغ التحصیلان  ۴۵۸۴۹۷۰۹

مالی ۴۵۸۴۹۷۰۰ داخلی 21 و داخلی 11

حراست ۴۵۸۴۹۷۰۶

فرهنگی ۴۵۸۴۹۷۰۳

پزشک معتمد موسسه 45849700 داخلی 31

گروه گرافیک و نقاشی ۴۵۸۴۹۷۱۱

گروه معماری ۴۵۸۴۹۷۱۲

حفاظت فیزیکی ۴۵۸۴۹۷۱۳

آدرس: اصفهان ، کیلومتر 5 اتوبان معلم ، جنب پل خورزوق

کدپستی: 8347113574

1398 - موسسه آموزش عالی سپهر
X