روابط عمومی

حمید رنجبر


مدیر روابط عمومي

مدیر فرهنگی

مسؤول انجمن‌ها، تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی

روابط عمومی به عنوان ویترین یک سازمان از اهمیت خاصی برخوردار است؛ به طوری که آن را هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم میدانند و به آن نه به عنوان یک واحد تشریفاتی بلکه به عنوان بازوی فکری و مشورتی و یک عضو اصلی در ارتقاء سازمان نگاه می‌کنند.

  • انجام اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع وتسهیل دسترسی آنان به مسئولین.
  • اتخاذ شیوه های مناسب جهت معرفی سازمان به مجامع علمی و بین المللی جهت تعمیق وگسترش ارتباطات و همکاری های بیش تر.
  • ایجاد ارتباط احسن با خبرنگاران، رسانه ها و بهره برداری از آنها برای اطلاع رسانی به مخاطبان.
  • آگاهی بخشی از اهداف سازمان و سیاست های کلی آن (گردآوری، جمع بندی، تحلیل نظرها، دیدگاه های رسانه ها و مخاطبان درون سازمانی و بیرون سازمانی در زمینه فعالیت ها جهت ارائه به ریاست سازمان.)
  • تدوین واجرای نظام جامع انتقادات وپیشنهادات در سازمان.
  • تدوین تقویم جامع ارتباطات سازمان در قالب ملاقات ها و دیدارهای مسئولان سازمان با شخصیت های حقیقی وحقوقی، استادان، دانشجویان، کارکنان و سایر مخاطبان با هدف تداوم، گسترش وارتباطات بین آنان.
  • راه اندازی و نظارت برپایگاه اطلاع رسانی الکترونیک سازمان.

– نظارت بر امر تهیه خبر و گزارش های ارسالی.

یکی از قسمت های مهم روابط عمومی، واحد تولیدات رادیویی است؛ این واحد باید با ابتکار عمل و خلاقیت به تهیه برنامه های متنوع برای مؤسسه و همچنین بیرون از آن بپردازد و همچنین با انتخاب سایت های اطلاع رسانی بتواند این اخبار را جهت پخش در اختیار آنها قراردهد.

  • اجرای برنامه های تبلیغاتی مربوط به کنفرانس ها، سمینارها ودیدارهای رسمی.
  • برگزاری مراسم های افتتاحیه پروژه های عمرانی مؤسسه.
  • تدوین تقویم مراسم ها ومناسبت ها واجرای آن.
  • مدیریت وبرگزاری سمینارها ، گرد همایی های تخصصی وعمومی مؤسسه.
  • مدیریت نمایشگاه ها در داخل و خارج مؤسسه.
  • مدیریت ونظارت بر سالن های کنفرانس وآمفی تئاتر.
  • مدیریت تشریفات واستقبال از مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی مؤسسه.
  • نظارت بر واحد سمعی و بصری.
  • برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های توانمندسازی کارکنان.
  • تهیه گزارش های تحلیلی- ادواری از افکار عمومی داخل وخارج از مؤسسه برای ارائه به ریاست.
  • حضور در کادر هدایت مؤسسه و دادن مشاوره به منظور اجرای هرچه بهتر اهداف و برنامه های مؤسسه.
  • طراحی نظام جامع گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه مؤثرتر در بهبود جریان امور مؤسسه.
  • طراحی برنامه ها و مکانیزم های ارزیابی و نظارتی.
  • هماهنگی وتنظیم برنامه ریزی زمان بندی شده جلسات، نشست ها وملاقات ها.
  • انتشار نشريات داخلي به منظور معرفي سازمان و فعالیت های آن.
  • انتشار ويژه نامه ها به مناسبت هاي مختلف.
  • تهیه هدایا، یادبودها ولوح های تقدیر.
  • تهيه و تنظيم كتابچه هاي آموزشي.
  • تهيه و توزيع نشريات اداري و تخصصي.
  • تهيه و توزيع روزنامه و مجله.
  • تهيه بولتن به صورت هفتگی و ماهانه.
  • تهيه و تدوين کتاب راهنماي ارباب رجوع.
  • تدوین و انتشار عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی.
  • سياستگذاري و برنامه ريزي امور انتشاراتي.
  • نظارت بر نشریات داخلی
آخرین خبرهای ‌

اطلاعیه ثبت نام حضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد

قابل توجه پذیرفته‌شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد ضمن عرض تبریک به‌مناسبت پذیرفته شدن شما در موسسه آموزش عالی سپهر دانش …

شماره دانشجویی پذیرفته‌شدگان مهر 1400

جهت مشاهده شماره دانشجویی، نام خانوادگی خود را در قسمت جستجو وارد نمایید.

اطلاعیه مرحله ثبت نام حضوری پذیرفته‌شده‌گان مقطع کارشناسی پیوسته

پذیرفته شده گرامی مقطع کارشناسی پیوسته لطفاً جهت تکمیل پرونده تحصیلی، با در دست داشتن مدارک زیر به محل موسسه (به …

اطلاعیه مرحله دوم ثبت نام پذیرفته شده‌گان مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته

پذیرفته شده گرامی(صرفاً مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی) لطفاً جهت تکمیل پرونده تحصیلی، با در دست داشتن مدارک زیر …

1398 - موسسه آموزش عالی سپهر
Open chat
سوالی دارید در واتساپ طرح نمایید.
سلام و درود
لطفا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.
X