قابل توجه کلیه دانشجویان :
اطلاعیه مربوط به سنوات تحصیلی
الف:قوانین سنوات
1-دانشجویان دوره کاردانی و کاردانی به کارشناسی جهت ثبت نام در نیمسال 6 و 7 تحصیلی نیاز به ثبت درخواست در کمیسیون موارد خاص داخلی و برای نیمسال 8 وبالاتر نیاز به ثبت درخواست در کمیسیون موارد خاص دانشگاه اصفهان دارند.
2-دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته جهت ثبت نام در نیم سال های 12،11،10،9 نیاز به ثبت درخواست در کمیسیون داخلی و برای نیمسال های 13 وبالاتر نیاز به ثبت درخواست در کمیسیون موارد خاص دانشگاه اصفهان دارند.
3-دانشجویان دوره کارشناسی ارشد جهت ثبت نام در نیمسال 5، 6 و 7 تحصیلی نیاز به درخواست کمیسیون موارد خاص داخلی و برای نیمسال 8 و بالاتر نیاز به ثبت درخواست در کمیسیون موارد خاص دانشگاه اصفهان دارند.
ب:قوانین مشروطی
دانشجویان کارشناسی پیوسته چنانچه سه نیمسال مشروطی و بیشتر دارند جهت ثبت نام در نیمسال بعد نیاز به درخواست و رای کمیسیون موارد خاص دانشگاه اصفهان دارند
دانشجویان کاردانی وکارشناسی ناپیوسته پس از دو نیمسال مشروطی جهت ثبت نام در نیمسال بعد نیاز به رای کمیسیون داخلی و پس از سه نیم سال و بیشتر مشروطی نیاز به در خواست ورای کمیسیون دانشگاه اصفهان دارند.
ج: نحوه ثبت در خواست سنوات تحصیلی
درصورتی که درخواست دانشجو نیاز به ارجاع به کمسیون موارد خاص دانشگاه اصفهان را داشته باشد، میبایست جهت پرداخت هزینه مروبطه، به سایت دانشگاه اصفهان/سامانه پرداخت الکترونیک/قسمت خدمات رفاهی دانشجویان مراجعه نموده و ضمن انتخاب (موضوع پرداخت: کمیسیون موارد خاص استانی) و (آیتم پرداخت: نوبت مورد نظر جهت بررسی درخواست) هزینه بررسی درخواست را پرداخت نموده و فیش واریزی را در سامانه سجاد/قسمت ضمیمه بارگزاری نمایند. لازم به ذکر است پرداخت هزینه صرفاْ مربوط به کمیسیون موارد خاص دانشگاه اصفهان است لذا دانشجویان برای کمیسیون داخلی موسسه سپهر نباید هزینه ای پرداخت نمایند.
تذکر مهم: درخواست های کمیسیون موارد خاص دانشگاه اصفهان دارای دو مرحله پرداخت (کمیسیون موارد خاص+سامانه سجاد) می باشد که هزینه سامانه سجاد، پس از ارسال پیامک پرداخت سامانه، انجام گردد.
5. مشاهدهی رأی توسط دانشجو و پیگیریهای حضوری مورد نیاز
نکته: ثبت اطلاعات آموزشی در سامانه سجاد می بایست کاملا منطبق با کارنامه تحصیلی دانشجو باشد، لذا درصورت وجود مغایرت درخواست دانشجو رد میگردد.