قابل توجه دانشجویان گرامی

زمان حذف و اضافه از ساعت 9 صبح روز 8 مهرماه شروع می گردد. تثبیت انتخاب واحد همزمان برداشته می شود

قابل توجه دانشجویان گرامی

دانشجویان جهت اخذ هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل به سامانه آموزشی مراجعه نموده و از مسیر مکاتبات اداری- فرم های در خواست- فرم درخواست اشتغال به تحصیل ، درخواست خود را ثبت نمایند.

اداره آموزش

قابل توجه کلیه دانشجویان: 
چنانچه مغایرتی در میزان بدهکاری یا بستانکاری شما بین سامانه‌های آموزشی قدیم و جدید وجود دارد،
لطفاً جهت بررسی و رفع مغایرت، شماره دانشجویی خود را به شماره09363508652 در “پیام‌رسان ایتا” ارسال نمایید.

قابل توجه دانشجویانی

که تنها تقاضای تمدید پایان نامه برای نیمسال مهر 1404 دارند،

ابتدا درخواست سنوات در سامانه سجاد طبق اعلامیه قبلی دانشگاه انجام داده

و پس از موافقت کمیسیون با درخواست، در بازه زمانی 11 لغایت 17 شهریور

به اداره آموزش موسسه مراجعه نمایند.

  اطلاعیه انتخاب واحد با تأخیر:

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می‌رساند، باتوجه به قطعی مکرر برق و اینترنت در روزهای گذشته،  دانشجویانی که موفق به انتخاب واحد نشده‌اند،

می‌توانند پس از امتحانات (در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریورماه)

واحدهای مورد نظرشان را  از طریق سامانه آموزشی مروارید، اخذ نمایند.

📌️تاریخ حذف و اضافه برای سایر دانشجویان روزهای ۸و۹ مهرماه ۱۴۰۴خواهد بود.

شروع کلاس ها 29 شهریور ماه خواهد بود.

اداره آموزش

     به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند

علاوه بر سرویس های دانشگاه،

اتوبوس‌های جدیدی از ساعت ۵ صبح تا ساعت ۸ شب هر ۳۵ دقیقه به سمت شهر خورزوق و بعد از آن دانشگاه سپهر در تردد می باشد

🚌 مبدأ حرکت این اتوبوس‌ها: مقابل ایستگاه متروی کاوه (جنب دبیرستان امام خمینی (ره))

📍 نکات قابل توجه: 1. مدت زمان تقریبی سفر از مبدأ تا دانشگاه با استفاده از این اتوبوس‌ها بین ۳۵ تا ۴۰ دقیقه خواهد بود.

2. این اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های «سه‌راه ملک‌شهر» و «ایستگاه غرضی» نیز توقف دارند.

3. این اتوبوس‌ها علاوه بر خط ۱۶ می‌باشد.

قابل توجه کلیه دانشجویان
دانشجویانی که شامل حال یکی از شرایط، بندها و حالات ذیل می باشند، به منظور انتخاب واحد یا تمدید پروژه در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴ بایستی از تاریخ ۱۴۰۴/۵/۲ لغایت ۱۴۰۴/۵/۱۰ نسبت به ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص از طریق سامانه جامع امور دانشجویان( سجاد) به آدرس https://portal.saorg.ir اقدام نمایند.
– جهت افزایش سنوات برای کارشناسی پیوسته ترم 9 و بالاتر
– جهت افزایش سنوات کارشناسی ناپیوسته ترم 6 و بالاتر
– جهت افزایش سنوات کارشناسی ارشد ترم 5 و بالاتر
– جهت افزایش سنوات کاردانی ترم 6 و بالاتر
– جهت ادامه تحصیل دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با تعداد 2 نیمسال مشروطی و بیشتر
– جهت ادامه تحصیل دانشجویان کارشناسی پیوسته با 3 نیمسال مشروطی وبیشتر
– جهت ادامه تحصیل کارشناسی ارشد با تعداد 2 نیمسال مشروطی و بیشتر
(صفحه راهنمای سجاد بارگذاری شود)
📌توجه : ثبت شماره تلفن همراه به نام شخص دانشجو در سامانه سجاد جهت پیگیری های بعدی الزامی می باشد .

📌توجه : کلیه دانشجویان ارشد هنگام درخواست کمیسیون باید فرم نظر استاد راهنما را در سامانه بارگذاری نمایند
فرم تایید درخواست سنوات
✅️لینک راهنما و ثبت سنوات در سامانه سجاد
https://sepehr.ac.ir/comm/
✅️ابلاغ قوانین کمیسیون موارد خاص
https://sepehr.ac.ir/comm/

دانشجویان گرامی توجه فرمایید: 
با توجه به تغییرات اعمال‌شده در سرفصل دروس عمومی، موارد زیر جهت اخذ یا جایگزینی دروس الزامی است:
۱. کارشناسی ناپیوسته گرافیک (ترم سوم)
در صورت گذراندن درس «تاریخ تحلیلی صدر اسلام» در مقطع کاردانی، نیازی به اخذ مجدد این درس نیست.
۲. جایگزینی درس «زبان عمومی/خارجی» با «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت»
دانشجویان کاردانی گرافیک (ترم سه)
دانشجویان کاردانی فتوگرافیک (ترم سه دو)
دانشجویان کارشناسی پیوسته نقاشی (ترم دو)
دانشجویان کارشناسی پیوسته معماری داخلی
دانشجویان کارشناسی پیوسته کارگردانی
دانشجویان کاردانی پیوسته نقشه‌کشی معماری (ترم دو) (جایگزینی به‌جای «زبان خارجی»)
دانشجویان کارشناسی پیوسته نوازندگی (ترم سوم) (جایگزینی به‌جای «زبان خارجی عمومی»)
🔹 تمامی گروه‌های فوق به‌جای درس «زبان عمومی/خارجی»، ملزم به اخذ درس «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» هستند.
۳. کارشناسی ناپیوسته معماری (ترم ۲)
به‌جای دروس «زبان جبرانی» و «تاریخ تحلیلی صدر اسلام»، باید دروس زیر اخذ شوند:
علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت
آمادگی در برابر حوادث و سوانح
۴. کارشناسی ناپیوسته نقاشی (ترم ۲)
در صورت گذراندن درس «فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» در مقطع کاردانی، نیازی به اخذ مجدد این درس نیست.

اطلاعیه آموزش:
دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و کاردانی، جهت انتخاب واحد ترم ۵، باید سنوات تحصیلی خود را حتما از طریق سامانه سجاد اخذ نمایند.
ضمناً سنوات ترم ۵ قبلا برای دانشجویان فوق به صورت دستی و گروهی توسط کارشناسان آموزش انجام می شد، که برای سامانه جدید باید از پروسه سامانه سجاد انجام گیرد.
📍نکته: برای دانشجویانی که دروس معادل سازی(تطبیق واحد) دارند، نیمسال سنوات معادل سازی شده در کارنامه جزء تعداد سنوات استفاده شده محاسبه می گردد.

مهلت ثبت‌نام در کمیسیون موارد خاص (برای تمدید ترم یا اجازه ادامه تحصیل) تا دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۴ تمدید شد.

قبل از ثبت‌نام در سامانه سجاد حتماً این مدارک را آماده کنید:
1. شماره موبایل شخصی (برای دریافت کد فعال‌سازی)
2. ایمیل معتبر (برای دریافت اطلاعیه‌ها)
3. اسکن مدارک با حجم کم (ترجیحاً PDF یا JPG کوچک):
* عکس پرسنلی
* تصویرکارت ملی
* تصاویر شناسنامه
* تصویر تمامی مدارک تحصیلی دانشگاهی (مثل کارنامه‌ها یا گواهی موقت)
* رسید پرداخت هزینه کمیسیون برای کمیسیون داخلی ۶۰,۰۰۰ تومان (به حساب بانک ملت موسسه) و برای کمیسیون استانی رسید واریز به حساب دانشگاه اصفهان.
* اگر مشکل خاصی دارید: مدرک مربوط به وضعیت خاص شما (مثل گواهی پزشکی، فوت نزدیکان، طلاق و…). نکته: مستندات پزشکی کمیسیون استانی باید به تاييد پزشک معتمد دانشگاه اصفهان برسد.
* دانشجویان کارشناسی ارشد، جهت کمیسیون داخلی، اگر مشکل خاصی ندارید: فرم نظر و تأیید استاد راهنما(فرم را از سایت دانشگاه بگیرید)
* دانشجویان کاردانی و کارشناسی، جهت کمیسیون داخلی، اگر مشکل خاصی ندارید: کارنامه کامل.

چطور در کمیسیون موارد خاص ثبت‌نام کنیم؟ (مراحل سامانه سجاد):
۱. به سایت سامانه سجاد بروید: https://portal.saorg.ir
۲. در قسمت “ثبت‌نام”، اطلاعات هویتی خود را وارد و مدارک بالا را بارگذاری کنید.
نکته: در قسمت ورود به سامانه سجاد چنانچه با مشکل مواجه شدید، از طریق صفحه ورود قسمت “دولت من” وارد شوید.
۳. پس از تکمیل ثبت‌نام اولیه، وارد قسمت “خدمات” شوید. گزینه “امور دانشجویان داخل” را انتخاب نمایید. سپس گزینه “ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص” را انتخاب کنید.
۴. فرم درخواست را با دقت پر کنید (به نکات زیر توجه کنید).

نکات مهم و راهنمایی برای پر کردن فرم درخواست:
* موارد ستاره‌دار (*) حتماً باید پر شوند.
* موضوع درخواست: برای تمدید زمان (سنوات)، گزینه “افزایش سنوات” را انتخاب کنید.
* در بخش نوع قبولی: ارشد: “کنکور سراسری” برای سایر مقاطع (کارشناسی، کاردانی): “بدون آزمون”
* منظور از “تعداد واحد اخذ شده”: کل واحدهایی که تا الان گذرانده‌اید.
* دربخش “تعداد سنوات باقیمانده”: عدد “0” (صفر) را وارد کنید.
* منظور از “تعداد واحد باقیمانده”: تعداد واحدهایی که برای فارغ‌التحصیلی مانده است.
* معدل آخرین نیمسال تحصیلی: معدل ترم گذشته شما است.
* منظور از :تعداد ترم مشروطی متوالی: تعداد ترم‌هایی که پشت سر هم مشروط شده‌اید.
* منظور از “تعداد سنوات تحصیلی استفاده شده”: کل ترم‌هایی که از ابتدا تا الان در دانشگاه بوده‌اید.
* در بخش شرایط خاص (برای تمدید پایان‌نامه):
– اگر مشکل خاصی ندارید، گزینه “سایر” را بزنید.
– دانشجویان کاردانی و کارشناسی: کارنامه کامل خود را از سامانه آموزشی دانلود و بارگذاری کنید.
– دانشجویان ارشد: فرم نظر استاد راهنما (که از سایت دانشگاه گرفته‌اید) را بارگذاری کنید.
– منظور از تاریخ‌های “شروع” و “پایان” در این بخش: تاریخ شروع و پایان آخرین نیم‌سالی که در آن ثبت‌نام کرده بودید است. مثال: اگر آخرین ترم شما بهمن ۱۴۰۳ بود: شروع: ۱/۱۲/۱۴۰۳ – پایان: ۱۰/۵/۱۴۰۴

بعد از ثبت‌نام:
* یک کد پیگیری دریافت می‌کنید. حتماً نام کاربری و رمزخود را جهت مراجعات بعدی یادداشت نمایید.
* جهت اطمینان از تکمیل فرایند، وارد کارتابل خود شوید و از ثبت درخواست اطمینان حاصل کنید.
* برای پیگیری وضعیت درخواست، به حساب کاربری خود در سامانه سجاد قسمت کارتابل مراجعه کنید.
* اگر در سامانه با خطا یا مشکل مواجه شدید، از قسمت “ارتباط با پشتیبانی” در سامانه سجادکمک بگیرید.

 

فاکس ۴۵۸۴۹۷۰۷

ریاست ۴۵۸۴۹۷۰۱

روابط عمومی۴۵۸۴۹۷۱۰

کتابخانه ۴۵۸۴۹۷۰۵

اداره آموزش و فارغ التحصیلان ۴۵۸۴۹۷۰۲

مالی ۴۵۸۴۹۷۰4 داخلی 21

حراست ۴۵۸۴۹۷۰۶

فرهنگی ۴۵۸۴۹۷۰۳

پزشک معتمد موسسه 45849700 داخلی 31

گروه گرافیک و نقاشی ۴۵۸۴۹۷۱۱

گروه نمایش ۴۵۸۴۹۷۱۲

حفاظت فیزیکی ۴۵۸۴۹۷۱۳

آدرس: اصفهان ، کیلومتر 5 اتوبان معلم ، جنب پل خورزوق

کدپستی: 8347113574

1398 - موسسه آموزش عالی سپهر
X