افتخارات و موفقیت ها

فیلم کوتاه «مادرزاد» به کارگردانی برادران سامکو (سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی) و به تهیه‌کنندگی دیمن زندی و برادران سامکو، در ادامه حضور بین‌المللی خود به دوزادهمین جشنواره دانشجویی کافوسکاری ونیز راه پیدا کرد.

جشنواره فیلم کوتاه کافوسکاری(Ca’ Foscari) اولین جشنواره فیلم اروپایی است که توسط دانشجویان دانشگاه و تحت هدایت هیاتی از اساتید در زمینه‌های مطالعات فیلم و متخصصان دنیای سینما، اداره می‌شود.

این موفقیت بزرگ را به سامان حسین پور تبریک عرض میکنیم

فیلم کوژین به نویسندگی و کارگردانی امین راد
تدوین و اصلاح رنگ امیر رحیمی
با دوبله مهرشاد زمانی
در جشنواره دانشجویی سوئیف امریکا پس از نامزدی برنده یک چهارم نهایی پخش فیلم فوق کوتاه شد

به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ارسالی از 13868 فیلم از 120 کشور برای ما برجسته بود. Kozhin نامزد جایزه بهترین فیلم کوتاه فوق العاده در SWIFF 2023 شد! برخی از نظرات داوران درباره Kozhin: «فیلمی که به‌عنوان بوم نقاشی برای بینش کارگردان عمل می‌کند و به یک شاهکار بصری خیره‌کننده منجر می‌شود». تلاش مشترک افراد با استعداد را نشان می دهد که در هماهنگی کامل کار می کنند.”

فیلم های کوتاه میرا و وارونگی برنده جایزه شایسته تقدیر بهترین فیلم کوتاه داستانی و بهترین فیلم کوتاه تجربی از ششمین جشنواره دانشجویی هنرهای دیجیتال هکاتم شدند.
این موفقیت را به دانشجوی عزیز آقای امیرحسین ریاحی تبریک عرض نموده و برایشان سلامتی و سربلندی آرزو مندیم.


دانشجوی عزیز جناب آقای امیرحسین ریاحی
راه یابی فیلم وارنگی به کارگردانی شما به ششمین جشنوارهGolden frame اوکراین باعث افتخار و خوشحالی ما گردید این موفقیت را به شما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.

راهیابی فیلم کوتاه کارخانه عروسک ها به کارگردانی “علیرضا ناظمیان” به سومین دوره جشنواره استعدادیابی یاراد تبریز را به ایشان تبریک عرض نموده و برایشان سلامتی و سربلندی آرزو مندیم.

منتخب بیست و یکمین سه سالانه بین المللی پوستر لاهتی فنلاند ۲۰۲۱ گردید.
این موفقیت را به دانشجوی عزیز آقای عمران عبدالهی تبریک عرض نموده و برایشان سلامتی و سربلندی آرزو مندیم.

برنده جایزه دو سالانه پوستر زنبور طلایی مسکو ۲۰۲۰ گردید.
این موفقیت را به دانشجوی عزیز آقای عمران عبدالهی تبریک عرض نموده و برایشان سلامتی و سربلندی آرزو مندیم.

حضور فیلم “سال صفر”به کارگردانی عبدالکریم سعادتفر در بخش مسابقه بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی Euroshorts لهستان.
این جشنواره 30 نوامبر الی 13 دسامبر در شهر ورشو برگزار خواهد شد.

کسب رتبه دوم در بخش نوازندگی سه تار در جشنواره ملی جوان، باعث افتخار و خوشحالی ما است.
 این موفقیت را به شما تبریک عرض کرده، برایتان موفقیت و سلامتی آرزو داریم.
فیلم کوتاه «ذبح» به نویسندگی و کارگردانی سامان حسین پور و آکو زندکریمی توانست جوایز بهترین فیلم بخش آسیا و بهترین کارگردانی شامل تندیس جشنواره مبلغ بیست هزار دلار را از جشنواره فیلم دانشجویی هنگ کنگ از آن خود کند.
به گزارش رسیده، این جشنواره که به اسکار دانشجویی آسیا معروف است در این دوره از صد و چهار کشور، تعداد دو هزار و پانصد و سه اثر ثبت نام شده بود، که در نهایت فیلم کوتاه “ذبح” به کارگردانی برادران سامکو در چهار بخش؛ بهترین کارگردانی، بهترین فیلم آسیا، بهترین فیلمنامه و جایزه طلایی، نامزد دریافت جایزه شد و توانست جوایز اصلی بهترین کارگردانی و بهترین فیلم آسیا همراه با تندیس جشنواره و جمعاً مبلغ بیست هزار دلار را از آن خود کند.
این فیلم کوتاه، داستان خانواده ای را روایت می‌کند که برای گذراندن یک زمستان سخت مجبور می شوند تنها دارایی خود که یک‌ گاو است را بفروشند، اما پسر خانواده که از این تصمیم ناراحت است، گاو را فراری می دهد.
“ذبح” اولین تجربه مشترک نویسندگی و کارگردانی “سامان حسین پور و آکو زندکریمی” است که با نام مستعار “برادران سامکو” فعالیت هنری می کنند.
گفتنی است جشنواره فیلم دانشجویی هنگ کنگ دوبار به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد و در نهایت به صورت آنلاین برگزار گردید. اختتامیه این جشنواره ۱۶ آبان در دانشگاه باپتیست هنگ کنگ برگزار شد.
سامان حسین پور از دانشجویان ارشد رشته سینما دانشگاه سپهر اصفهان می باشد.

کسب مقام شایستگی فیلم کوتاه آخرین بازمانده به کارگردانی شما در جشنواره بین المللی کالیفرنیا (آمریکا)
باعث افتخار و خوشحالی ما گردید این موفقیت را به شما و دانشجویان رشته سینما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.

دانشجوی گرامی علی توکلی زانیانی کسب مقام بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که باعث افتخار و خوشحالی ما گردیدرابه شما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.


دانشجوی عزیز علی توکلی انتخاب و راه یافتن فیلم شما به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را به شما تبریک عرض نموده و برایتان ارزوی موفقیت داریم.

دومین ساخته مشترک برادران سامکو و تولید مشترک ایران و هند در اولین اکران بین المللی اش در حضور امیر کوستوریتسای بزرگ به نمایش گذاشته خواهد شد.
سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوستندورف در سیزدهمین دوره خود میزبان 21 فیلم کوتاه است که در این میان فیلم کوتاه دیگری ساخته برادران سامکو حضور دارد و به رقابت با 20 فیلم دیگر از کشورهای: اکراین، سوئیس، یونان، اسپانیا، لهستان، رومانی، بلغارستان، بلاروس، روسیه، فرانسه، صربستان، چین، مجارستان و کرواسی خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است سامان حسین پور و آکو زندکریمی (برادران سامکو) سال قبل نیز با فیلم کوتاه ذبح در این جشنواره حضور داشتند.
جشنواره فیلم کاستندورف توسط امیر کوستوریتسا، كارگردان نامي صربستان و برنده دوبار نخل طلای کن پایه‌گذاری شده است، هر سال سینماگران برجسته جهان را دعوت می‌کند تا به عنوان داور یا ميهمان ویژه در این رویداد سینمایی حضور داشته باشند.
کاستندورف، نام روستایی سینمایی است که امير کوستوریتسا آن را در کوه‌های صربستان، در 250 کیلومتری بلگراد (پايتخت صربستان) برای ساخت فیلم «زندگی یک معجزه است» بنا کرده بود و نامش هم برگرفته از ابتدای نام خانوادگی او به اضافه کلمه آلمانی دورف به معنی روستاست.

این روستا سیزده سال است که میزبان جشنواره‌ای سینمایی است به همین نام که هر سال تعداد قابل توجهی از اهالی سینما را به خود جذب می‌کند. اصغر فرهادی (سال۲۰۱۰) تا عباس کیارستمی
(در سال ۲۰۱۱) که هر دو در این جشنواره متفاوت شرکت کردند و لیلا حاتمی که در سال ۲۰۱۲ جزو هیأت داوران آن بود.

گفتني است؛ سینمای ایران از حیطه‌های مورد علاقه کوستوریتسا است و امسال هم دو سینماگر جوان ایرانی در این جشنواره حضور دارند؛ سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی، دو فیلمساز اهل سنندج که با نام مستعار برادران سامکو با فیلم «دیگری» به کوستندروف سفر می کنند. این فیلم به تازگی در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشت و جایزه دوم بخش سینما و کتاب را از آن خود کرد.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم و موسیقی کوستندورف از 13 تا 18 ژانویه در دهکده سینمایی کوستندورف برگزار می شود.

فیلم کوتاه دیگری محصول مشترک ایران و هند است و تهیه کنندگی آن را: برادران سامکو، راویندر داکا، دیمن زندی و انجمن سینمای جوانان ایران بر عهده داشته است.
این فیلم داستان مردی است که دیگری زندگی او را می رباید.
لازم به ذکر است سامان حسین پور از دانشجویان ارشد سینما، دانشگاه سپهر اصفهان است.

سامان حسین پور  دانشجوی ارشد رشته سینما ( دانشگاه سپهر )فیلمساز بیست و هفت ساله کردستانی به عنوان داور بیست و ششمین دوره جشنواره تلویزیون اسلواکی انتخاب شد.

بیست ششمین جشنواره فیلم تلویزیون اسلواکی با نام مستعار “گدای طلایی” در میان پنج اعضای داور از کشورهای سوئیس، ایتالیا، صربستان و اسلواکی، سامان حسین پور را از ایران به عنوان داور بیست و ششمین دوره خود در جمع داوران دارد.

لازم به ذکر است سامان حسین پور از برگزیدگان پیشین جشنواره می باشد و این دومین سال پیاپی است که حسین پور به عنوان داور به داوری فیلم های این جشنواره می پردازد.

سامان حسین پور فیلمساز 27 ساله کورد ایرانی، 8 فیلم کوتاه داستانی را نوشته و کارگردانی کرده است و فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی سینما و دانشجوی ارشد سینما دانشگاه سپهر اصفهان می باشد. وی تاکنون در بیش از صد جشنواره ملی و بین المللی حضور داشته و جوایزی نیز دریافت کرده است.

بیست و ششمین دوره جشنواره تلویزیون اسلواکی از بیست یکم تا بیست و پنجم اکتبر در شهر کوشیتسه برگزار می شود.

منبع خبر سایت جشنواره:

https://festival.sk/festival/jury/

 

دانشجوی عزیز جناب آقای شاهین علیخان پور راه یابی فیلم نرمش و دشنام پست آفرینش به کارگردانی شما به جشنواره بین المللی نهال باعث افتخار و خوشحالی ما گردید این موفقیت را به شما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.

فیلم کوتاه وارونگی به کارگردانی امیرحسین ریاحی از میان 3000 فیلم ارسال شده در جمع 60 فیلم منتخب جشنواره بین المللی سوییس BlackBo قرار گرفت.

کسب این افتخار را به ایشان تبریک عرض میکنیم.

انیمیشن کوتاه گاردن به کارگردانی امیرحسین ریاحی موفق به دریافت جایزه دومین انیمیشن برتر در جشنواره serfilm festival امریکا شد.
این موفقیت را به ایشان تبریک عرض نموده و برایشان سلامتی و سربلندی آرزو مندیم

.

دانشجوی عزیز جناب آقای امیرحسین ریاحی راه یابی فیلم وارونگی به کارگردانی شما به ششمین جشنواره Golden frame اوکراین باعث افتخار  و خوشحالی ما گردید. این موفقیت را به شما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.

دانشجوی عزیز جناب آقای امیرحسین ریاحی راه یابی فیلم وارنگی به کارگردانی شما به شصت و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان شبدیز باعث افتخار و خوشحالی ما گردید این موفقیت را به شما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.

دانشجوی گرامی جناب آقای ایمان بابایی راه یابی فیلم کوتاه سورچی به کارگردانی شما به بخش مسابقه جوانان زیر ۲۵ سال شانزدهمین جشنواره فیلم تصویر را خدمت شما تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت بیشتر برای شما را داریم.

دانشجوی عزیز جناب آقای مجتبی شهنی پذیرفته شدن ایده شما در سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تسنیم باعث افتخار و خوشحالی ما گردید این موفقیت را به شما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.


دانشجوی عزیز جناب آقای مجتبی شهنی راه یابی فیلمنامه شما به سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تسنیم باعث افتخار و خوشحالی ما گردید این موفقیت را به شما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.

دانشجوی گرامی علیرضا ناظمیان کسب مقام دوم فیلم کوتاه شما در بیستمین جشنواره جوان خوارزمی باعث افتخار و خوشحالی ما گردید این موفقیت را به شما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.

روابط عمومی موسسه آموزش عالی سپهراصفهان:
دانشجوی عزیز جناب آقای علی توکلی زانیانی انتخاب اثر شما (تا فردا) و دریافت فانوس طلایی از هشتمین جشنواره ملی عمار را به شما تبریک و برایتان آروزی موفقیت داریم.

دانشجوی گرامی علی توکلی زانیانی برگزیده شدن اثر شما در سومین جشنواره هنری سراسری دانشجویی ققنوس دربخش فیلم باعث افتخار و خوشحالی ما گردید. این موفقیت را به شما تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما داریم.

دانشجوی گرامی سرکار خانم نجمه محرابی

کسب مقام اول بازیگری در جشنواره تئاتر مناطق آفتاب و زاگرس همچنین کسب مقام سوم در جشنواره مقاومت
باعث افتخار و خوشحالی ما گردید??
این موفقیت را به شما تبریک عرض نموده، برایتان موفقیت و سلامتی آرزو داریم.??

 

تلفن مرکزی و اپراتور ۴۵۸۴۹۷۰۰

دبیرخانه ۴۵۸۴۹۷۰۰ داخلی 11

فاکس ۴۵۸۴۹۷۰۷

ریاست ۴۵۸۴۹۷۰۱

روابط عمومی۴۵۸۴۹۷۱۰

کتابخانه ۴۵۸۴۹۷۰۵

اداره آموزش ۴۵۸۴۹۷۰۲

امور فارغ التحصیلان  ۴۵۸۴۹۷۰۹

مالی ۴۵۸۴۹۷۰۰ داخلی 21 و داخلی 11

حراست ۴۵۸۴۹۷۰۶

فرهنگی ۴۵۸۴۹۷۰۳

پزشک معتمد موسسه 45849700 داخلی 31

گروه گرافیک و نقاشی ۴۵۸۴۹۷۱۱

گروه معماری ۴۵۸۴۹۷۱۲

حفاظت فیزیکی ۴۵۸۴۹۷۱۳

آدرس: اصفهان ، کیلومتر 5 اتوبان معلم ، جنب پل خورزوق

کدپستی: 8347113574

1398 - موسسه آموزش عالی سپهر
X